niedziela, 22 stycznia 2017

Tiramisu.

Składniki na 6 pucharków:
-500 g. serka mascarpone
-660 ml śmietany 35%
-6 łyżek cukru pudru
-tabliczka mlecznej czekolady
-ok. 60 sztuk biszkoptów okrągłych
-4 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
-4 łyżki amaretto

Sposób przygotowania:
Kawę zaparzamy w 2 szklankach wody. Odstawiamy do ostygnięcia. Dolewamy amaretto i dokładnie mieszamy. Śmietanę ubić na sztywno. Dodać cukier puder i mascarpone. Zmiksować na jednolitą masę. Biszkopty namaczamy w kawie i układamy na dnie pucharka, następnie krem, znowu biszkopty i warstwę kremu. Na wierzch posypujemy startą czekoladę.

Smacznego! :)
A.




2 komentarze:

  1. Mój ukochany deser :) Aż się rozmarzyłam... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie jadłam tego deseru i aż mi się zachciało:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga i pozostawisz coś po sobie:)